مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-25سياسي

چهارباغ باید به قطب صادرات گل و گیاه کشور تبدیل شود 


فرماندار چهارباغ با تأکید بر ضرورت پشتیبانی مسئولان از گلخانه داران گفت: این شهرستان باید به قطب صادرات گل و گیاه کشور تبدیل شود.

- ، قدرت الله شمیرانی صبح سه شنبه در نشست با گلخانه داران درباره رفع تمامی مشکلات گلخانه داران اظهار کرد: برای شناساندن شهرستان چهارباغ به عنوان مهد پرورش گل و گیاه در تمامی رسانه های ملی تبلیغات می تواند کمک بسزایی داشته باشد.

وی در خصوص توسعه گلخانه ها و به روز کردن روش های کشت به گلخانه داران توصیه کرد با همکاری انجمن های علمی و دانشگاه اصلاحات بذر واصلاحات آبیاری را انجام دهند.

فرماندار چهارباغ در ادامه با اشاره به وجود فرودگاه پیام، شبکه ریلی و محور جاده ای در منطقه چهارباغ بیان کرد: ما با اراده و عظم جدی و استفاده از این شبکه ارتباطی می توانیم شهرستان چهارباغ را به عنوان پایانه صادراتی گل و گیاه تبدیل کنیم و طرح های مختلفی را برای ترغیب و جذب سرمایه گذاران اجرا کنیم.

وی در خصوص ایجاد زمینه بهتر برای اینکه گلخانه داران بتوانند مشکلات اداری خود را حل و فصل نمایند، تصریح کرد: تمامی مسئولین ادارات برای خدمت به گلخانه داران و دیدار با گلخانه داران تلاش کنند و زمانی صاحب گلخانه به اداره مراجعه کند حتماً در همان روز بتواند ملاقات با مسئول اداره را انجام دهد و در اسرع وقت به امور ایشان رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارباغ باید به قطب صادرات گل و گیاه کشور تبدیل شود 

چهارباغ باید به قطب صادرات گل و گیاه کشور تبدیل شود